Foto's - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Natascha Bommel - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Natascha Bommel - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Natascha

Blijf op de hoogte en volg Natascha

30 Januari 2013 | Nepal, Kathmandu

Ik heb foto's toegevoegd bij "eerste week'' , ik had ook een blog geschreven maar die heeft hij niet opgeslagen dus ik kijk wel of ik deze week nog tijd heb om er een te posten!

  • 30 Januari 2013 - 08:19

    Jan:

    Hoi Natascha,

    Ik heb (denk ik) de foto's gevonden onder "bijna zover!". Wat ziet het er allemaal super uit. Zo te zien ben je al helemaal thuis in Nepal. Heel veel succes met je projecten!
    Groeten Jan

  • 30 Januari 2013 - 09:13

    Lisanne:

    Vrijwilligerswerk....vrijwilligerswerk.....haha....ik zie alleen maar foto's van leuke feestjes!!! (Grapje uiteraard).
    Geniet er maar van! Voor je het weet is het zo weer voorbij.

  • 30 Januari 2013 - 17:03

    Jisca:

    Hee Natascha!
    Leuk om wat foto's te zien, ook hele mooie foto's en ziet er gezellig uit :)
    Nog veel plezier!
    xxxxxxxx

  • 03 Februari 2013 - 20:38

    Floortje:

    Hey Natascha,

    Wat een mooie foto's. Je verhalen klonken al goed, ook op de foto's is te zien dat je het naar je zin hebt daar. En wat leuk, dat je nu al een paar feesten hebt meegemaakt. Lijkt me bijzonder en weer heel anders dan hier in Nederland.

    Xxx Floortje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 12048

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 04 Juli 2013

Nepal-Thailand

18 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: