Bijna zover! - Reisverslag uit Sterksel, Nederland van Natascha Bommel - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Sterksel, Nederland van Natascha Bommel - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Natascha van Bommel

Blijf op de hoogte en volg Natascha

12 Januari 2013 | Nederland, Sterksel

Hoi iedereen!
Nog 2 dagen wachten en dan kunnen we eindelijk vertrekken! We vliegen om 19:40 en komen dinsdag om 16:40 lokale tijd (het is daar in de winter 4 ¾ uur eerder en in de zomer 3 ¾ uur) in Kathmandu aan, waar we worden opgevangen door de organisatie (Het Andere Reizen). Als je meer wilt weten over de projecten die we daar bezoeken kun je op hun site kijken: http://www.hetanderereizen.nl/azi%C3%AB/nepal, wij beginnen met het straatkinderen project in Banepa (onder het kopje ‘sociaal werk’, als je op ‘vrijwilligerswerk’ klikt). Voordat we aan dit project beginnen hebben we eerst een oriëntatieweek in Kathmandu, de hoofdstad.

Ik heb nu van bijna iedereen afscheid genomen en zoveel geluk (in de vorm van gelukspoppetjes, kleine Boeddha’s of gewoon in woorden) gekregen dat het wel een voorspoedige reis moet worden. Allemaal heel erg bedankt en ik ga proberen jullie via deze blog en mailtjes etc. op de hoogte te houden!
Groetjes Natascha

• 12 Januari 2013 - 14:09

Floortje:

Hey nicht,

Wat leek het nog zo ontzettend ver weg, toen je vertelde over je plannen. Zelfs toen je slaagde voor het VWO en volop ging werken om je droom uit te laten komen, ging het nog maanden duren. Maar wat zijn de maanden, weken, dagen voorbij gevlogen. Over twee dagen vertrek je en komt een grote droom van je uit. Weg uit ons kleine dorpje Sterksel, op naar de andere kant van de wereld. Superleuk en tegelijkertijd ontzettend spannend!
    We komen morgen nog even 'afscheid' van je nemen. Wat klinkt dat eigenlijk stom, afscheid nemen: over een half jaar kom je weer terug. Net als het afgelopen half jaar voorbij vloog en de dag van vertrek razendsnel dichterbij kwam, zal het komend half jaar ook weer zo voorbij zijn en voor je weet ben je weer terug. (En dan wordt het echt eens tijd voor onze nichtenreunie ;) )
    Ik wil je ook hier een fantastische reis toewensen. Een enorme uitdaging, die jij met volle moed aangaat. Ontzettend knap van je en ze zullen daar zeker blij zijn met jou als vrijwilliger. Geniet van alle indrukken die je daar opdoet en van alles wat je gaat zien. Je zult zeer waarschijnlijk met een hele hoop extra levenservaring terugkomen en tegelijkertijd gewoon jezelf blijven. En in de tussentijd ga ik je op deze site volgen en met plezier je reisverhalen lezen.

XXX Floortje

• 14 Januari 2013 - 09:26

Marieke Verschuren :

Heey Natascha
    Een hele goede reis en heel veel plezier !
    Ik ga je hier in de gaten houden
    Ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken en hoe het daar is!
    Groetjes xx Marieke